7.01.2015

3 lata później

3 lata pózniej
Jestem tłusta
75kg
Jestem sama
single since 3 years
Jestem zmęczona
byciem najbrzydszą w towarzystwie

Jutro ostatecznie zamknę etap studiów na najbliższe 2 miesiące
8 tygodni podczas których mogę stać się piękna.
Mogę stać się ideałem
8 tygodni ciężkiej pracy po to by kolejne 5 miesiący pracować jeszcze ciężej
by kolejne 5 miesięcy spędzić na walce o idealną mnie
by wrócić z tarczą na ramieniu
nie na tarczy

Chcę tej chudości, tego zgrabnego ciała,
tego cudownego kształtnego tyłka i
TYCH CHUDYCH NÓG!

Dziewczyny liczę na wasze wsparcie!

3 komentarze:

  1. Uda Ci się.
    Tylko się nie poddawaj i uparcie dąż do celu.
    Sama chęć zmiany jest już połową sukcesu skarbie.
    Teraz tylko musisz wcielić ją w życie.
    Jakieś plany, cele czy postanowienia?
    Będę tutaj, będę z Tobą.
    Bo w Ciebie wierzę, nie zawiedź mnie, ale co najważniejsze nie zawiedź SIEBIE, po Ty walczysz o SIEBIE, dla siebie samej, nie dla innych, pamiętaj.
    Poradzisz sobie.
    Idę przeczytać wcześniejsze posty. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam dokladnie 8 tygodni, w porywach do 9, na osiagniecie mojego najwiekszego obecnie marzenia - cudownej sylwetki, takze walczymy kochana razem, musi sie udac !
    sciskam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam,
    Jestem Truskawka prawdopodobnie mnie kojarzysz. Mój pro anorketyczny blog zmienia się w Pro-Ana Tips & Triks.
    Będę potrzebować Twojej pomocy w jego tworzeniu. Zapraszam do mnie po szczegóły:)
    Mam prośbę, mogłabyś umieścić pod swoim postem informacje o tej akcji? Robię to dla nas, i liczę że każda da tu swoje pięć groszy:)
    http://being-light-ana.blogspot.com/
    Przepraszam za spam.

    OdpowiedzUsuń